تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال| درد سر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه!
سرخط خبرها

شاهمیری: تاکنون مشکل داوری نداشتیم|شانس خوبی برای قضاوت مسابقات مهم دارد

  • کد خبر: ۱۰۶۶۹۰
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
شاهمیری: تاکنون مشکل داوری نداشتیم|شانس خوبی برای قضاوت مسابقات مهم دارد
مسئول کمیته داوری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا، گفت: با توجه به استفاده از تکنولوژی روز دنیا تا کنون مشکل داوری نداشته‌ایم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فرهاد شاهمیری مسئول کمیته داوری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا درباره داوران حاضر در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا گفت: در این مسابقات شش داور از پنج کشور ازبکستان، قزاقستان، ایران، قرقیزستان و تایلند حضور دارند که چهار داور زن و دو داور مرد هستند.
وی افزود: با توجه به این‌که از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌شود تا حالا مشکل داوری نداشتیم، حتی یک کارت زرد هم تا به امروز نداشتیم. البته کارت زرد تاخیر داشته‌ایم، اما کارت زرد جریمه نداشته‌ایم یعنی همه چیز خیلی خوب بوده است.
مسئول کمیته داوری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا درخصوص استفاده از سیستم ویدئو چک در این مسابقات نیز گفت: از سیستم خوبی که کنفدراسیون والیبال آسیا در اختیارمان گذاشته استفاده می‌کنیم که خیلی به مسابقات کمک کرده است و هر اتفاقی که رخ دهد به راحتی از سیستم ویدئو چک استفاده می‌کنیم.
وی در پایان درباره قضاوت زهرا شیری داور بین المللی والیبال ایران در این مسابقات گفت: او قضاوت‌های خوبی داشته است و شانس خوبی برای قضاوت مسابقات مهم دارد. به طور کلی تاکنون قضاوت‌های خوبی داشته است.

تیم والیبال باریج اسانس نماینده ایران در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا تا کنون چهار مسابقه برگزار کرده است و با دو برد، دو شکست و ۶ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد.

این تیم فردا (جمعه نهم اردیبهشت) در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف کوانیش قزاقستان می‌رود.

پس از پایان مرحله گروهی این رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم جدول برای مقام قهرمانی و تیم‌های سوم و چهارم جدول برای مدال برنز مسابقات به مصاف یکدیگر می‌روند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->